Regulamin przyjęcia sprzętu do serwisu:
- Zleceniodawcą (Klientem) jest osoba fizyczna lub prawna zgłaszająca sprzęt do wykonania usługi naprawy serwisowej.
- Naprawy zawsze są realizowane według kolejności przyjęć.
- Serwis niezwłocznie zobowiązuje się i wykonuje usługi zazwyczaj 1-2 dni robocze .
- Zakład nie podaje wiążącego terminu wykonania usługi jest on terminem orientacyjnym i może ulec zmianie (np. gdy zajdzie konieczności sprowadzenia części )
- W przypadku niezgodności opisu uszkodzenia ze stanem faktycznym mogą być pobrane opłaty serwisowe.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych lub programów zamieszczonych na dyskach twardych .Jednocześnie informuję że podczas naprawy sprzętu nie formatuję dysków twardych oraz nie usuwam z nich żadnych danych lub programów.Serwis na życzenie klienta może wykonać odpłatnie archiwizację danych.
- Serwis zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty serwisowej sprzętu przyjętego do naprawy, w przypadku skutecznej naprawy opłata ta jest zaliczana w koszt robocizny.
- Serwis udziela gwarancję na wszelkie wykonane usługi nie mniej niż 30dni , a okres liczony jest od ustalonego dnia odbioru.
° Sprzęt przyjęty do serwisu a nie odebrany w ciągu 60dni przechodzi na własność serwisu.
- Przekazując sprzęt do naprawy zleceniodawca akceptuje wyżej wymienione warunki .Niniejszy regulamin nie wymaga akceptacji pisemnej.
- Regulamin jest wywieszony w zakładzie w widocznym miejscu i jest udostepniony na stronie internetowej firmy.Podczas przyjęcia sprzętu do naprawy klient nie otrzymuje już dokumentu potwierdzającego zaznajomienie się z niniejszym regulaminem.
- Klient, który chce skorzystać z usług firmy TECHNIC zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z regulaminem. Oddający do naprawy dobrowolnie akceptuje warunki regulaminu.